Måndag- 3 Maj

Har inte uppdaterat i helgen för jag har inte haft datorn igång eller tid att blogga :P

Fredagen blev lyckad! Slutade vid 1 ungefär då det blev att gå till ollie, lämna min ryggsäck och sen vidare till hm. Efter det blev det att gå till Fia, kollade på film och gjorde oss iordning :) Sen gick vi hela vägen till Dorina med ett stopp på Willys. Blev grillning och sen började vi dricka lite, sen vid 10-11 tror jag de va började vi gå mot nickan, där ollie och dom andra var. Vissa av oss gick vidare efter att tag till Markör men jag och några mer stannade hos Nickan :) Gick väl hem vid halv 3-3 tror jag :P

Lördag var jag tröttis :) Men vid tjugo över tre gick bussen mot Oskarshamn och Therese :P Och det va bara att göra sig i ordning igen för party, lyckad kväll det här också, va hemma hos tessan hela kvällen och dansade och hade kul :) Efter att ha tagit hand om en helt galet borta tjej så gick vi och la oss tillslut ;)

Söndagen va bara att gå upp vid halv 10 städa gärnet och åka med en buss vid 11, eftersom jag skulle hem och jobba. Va sjukt trött hela dagen. Gick och mötte Hanna på kvällen satt och pratade lite och så :)

Jaa det va min helg de :P nu sitter jag hos min syster och ska snart gå och läga in baguetter i ungnen :) sen blir det väl duschen och sen skolan. Känns helt onödigt att gå till skolan för 1 lektion, börjar halv tre och slutar vid fyra ;) höööhöö

Men ska kila och kolla till ugnen lite, bilder från helgen kanske kommer upp senare :)
Puss Lisfis :*

Kommentarer
kickiiiiiiiiiii skrev:

sv: auw va skönt (:

Jo de gåår, lite mkt just nu, iih

2010-05-03 | 19:54:07
Blogg: http://christinakicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0