Torsdag

Orkade inte blogga igår, kom hem från skolan sen jobbade jag och hade inte tid eller orken att blogga.

Men idag så slänger jag in ett inlägg. Har inte gjort så mycket idag, varit i skolan och sen på möte om årsboken och lite. Måste säga att nästa år kommer det komma en studentmössa med kamera i som man både kan filma med och ta kort med :D hahah sjuk kul!
Tog halv fyra bussen till min syster och nu sitter jag här, kollar på cops för det finns inget annat. Ska plugga lite matte med sen tror jag om jag orkar annars tar jag det imorgon :p

Slänger upp en "vem bar den bäst?" också.. Victoria Backham eller Spice girls Mel C ?
Kommentera gärna vad ni tycker och varför!

Puss Lisfis:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0