Tisdag

Sitter hos min syster nu, ska snart plugga lite matte :P har ju prov på torsdag så måste nog träna lite.

Hade "oförberätt" prov i tyska idag -.- gick åt helvete rent ut sagt.. syyyg! men tror inte det gjorde något men jaja, får så vad som händer :p ig- skulle jag tro (Y)

Gick bra på körskolan idag också, satt ju bara och lyssnade så det va ju inte så svårt :P sista gången va det också tror jag, skönt de! nu slipper man den skitet och kan börja träna och köra ordentligt så ska jag försöka få mitt körkort till jag fyller 18 :) thii är lite pepp nu och det är ju sjuk kul att köra också :D

Men nu ska jag plugga lite matte och sen göra ansiktsmask!
Puss Lisfis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0