Söndag

Går dagen va sjukt rolig, va i p-vik med tessan, matilda och tove och alla andra :D

Nu sitter jag hemma hos ollie och försöker göra lite samhäll, men fattar inte ett skvatt av någontgin även om jag har skickat mail till linn och fått kommentarer tillbaka så förstår jag inte vad hon menar att jag ska skriva, arbetat ska vara inlämnat imorgon och jag kommer definitivt inte bli klar med det, och just nu skiter jag i det för jag har sagt till linn 1000 gånger att jag inte förstår, och jag nu när jag säger att jag inte förstår så gör jag faktiskt inte de. suuug! Jag orkar inte med det här mer så den här uppgiften kan dra åt helvete!

Men nu ska jag sluta klaga och gå och passa på att mysa så mycket som möjligt med min man innan han drar till USA :( syyyg! kommer inte träffa han på typ 11 dagar, och jag vet att alla tänker "men herregud 11 dagar är väl ingenting" men för mig är det de och jag kommer sakna han sjukt mycket!

Puss Lisfis:*

Kommentarer
Milla skrev:

SV: haha nae tyvätt jag har inte dumle hemma så kan inte göra några dumlekakor :P



Tackar tackar :D

2010-03-14 | 17:01:31
Blogg: http://mrsmilla.blogg.se/
Milla skrev:

Sv: det får väl bli så inom en snar framtid ;)

2010-03-15 | 08:20:48
Blogg: http://mrsmilla.blogg.se/
kickiღ skrev:

sötnosen... jag vet hur de är :S

jag kunde sakna slavko efter ett par timmar.. så jag förstår dej :( <3

2010-03-15 | 17:37:33
Blogg: http://christinakicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0