Smootie och nya mål :)

Sitter och dricker en goood smootie och har ansiktsmask i ansiktet. Och sen har jag börjat tänka på sommaren och har satt upp lite nya mål, som jag hoppas jag kan följa till sommarlovet börja och även en bit in på sommarlovet..

- göra 50-100 situps varje kväll
- minska på min coca cola drickande
- bli lite nyttigare och äta minst 3 frukter varje dag ;) det räknar jag som nyttig!
- om jag orkar (A) cykla på träningscyklen 20-30 min minst två gånger i veckan.



Det kallas att bjuda på sig själv ;D höööhööö



Kommentarer
kickiღ skrev:

Den masken är ju as bra :D :)



sv; auuw va söt du är gumman, de där värmde! <3 nee jag ska inte sluta helt, men bara då och då, när jag har tid <3 ouhh din blogg är dunder mysig! (: <3

2010-03-09 | 22:07:59
Blogg: http://christinakicki.blogg.se/
Erica skrev:

Oh va gott de där såg ut :)!

2010-03-12 | 13:08:41
Blogg: http://ewica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0