Skola, körskolan, plugg

Så har min dag sett ut och kommer nästan att fortsätta :p
Blev skolan, fick tillbaka geografi provet fick Vg så är nöjd, sen företagsekonomi, matte och tyska sen blev det att skippa svenskan och dra till körskolan på kurs och idag skulle vi visst byta däck, men det gick ju bra ändå.
Nu är jag hemma igen och ska plugga lite nu fram tills klockan nio då desperate housewives börjar igen :D sjuk bra!! waaahaaaa :D

Kan säga att jag gjorde ett riktigt kap idag med, efter kör skolan så åkte vi till ica för jag skulle köpa värmeskydd till håret, popcorn och tuggummi, och det skulle typ gå på 80-90 kr men ojojoj hon slog in fel och jag behövde bara betala 37 kr ;) och självklart så håller man ju tyst och betalar den summa dom säger ;D hahaha

Men nu måste jag sätta igång med pluggandet.
Puss lisfis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0