Onsdag

Hallå!

Sitter hemma i soffan och kollar på tv :p har ätit pannkakor som va riktigt mumsigt! :D

Skolan idag som vanligt, hade engelska test som gick åt helvete, kunde ingenting, eller typ jätte lite.
Efter skolan blev det stan med tott och hennes mammi, hon är bortskämd den ungen! (A) thii hon övningskörde hem också och va så duttig :D
Sen körde jag hem och det gick också goodie :D

Nu är det inte långt kvar tills vi drar bruds, ska gå upp och packa lite nu och vänta på att mamma ska tvätta lite så jag kan packa ännu mer ;) hööhööö

Imorgon blir det skola och sen va med ollie en sista gång innan han åker :( Så ska mysa sönder honom (A)

Men nu ska jag dra och packa lite :)
Puss Lisfis :*
Kommentarer
Milla skrev:

Sv: Jag vet, snyggast ever :D

2010-04-01 | 08:15:18
Blogg: http://mrsmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0