Måndag

Om 1 vecka är vi i spanien :D ska bli skönt att slippa sverige ett tag och komma till en ny plats och så.

Började vid told idag och första lektionen vad naturkunskap där vi kollade på film och åt kakor som tessan och jag bakat :D thii filmen hette "allt för min syster", väldigt bra och sorglig film, men sevärd! tycker jag.
Efter det hade vi samhäll, lektionen gick fort och sen tog jag 10 över fyra bussen hem.

Så nu sitter jag här och ska snart göra hårinpackning. Skriver lite med Emily också, vi kanske ska börja spela fotboll igen, eller vi ska provträna en gång iaf så får vi se efter det. Blev rätt sugen när jag kollade på mitt gamla lag i fredags :p men får se hur det blir om jag har ork till de :p

Men nu ska jag upp och göra inpackning :D
Puss Lisfis :*

Kommentarer
Anonym skrev:

Ja va kul! Kom och träna vetja :D

Och de kommer förmodligen bli ändrade tider nu så vi kommer träna tisdag och torsdag och då jobbar väl inte du?:)

2010-03-30 | 17:47:01
Blogg: http://heleeenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0