Måndag

kan ju säga att jag va skapligt trött igår, kom till ollie vid två, vi chillade och pluggade lite (jag iaf) sen så lirade han lite och jag la mig för att läsa några kapitel ut tredje twilight boken,, men lyckades inte så bra, somnade och vaknade vid halv nio och jag ville så gärna kolla på Wallander men va sjukt trött så när det va slut så deckade jag igen (y) kände att jag va jätte social med min man :p

Hade iaf sovmorgon till 10 idag, va sjukt trött i morse också. Men gick upp och gjorde mig i ordning och gick till skolan vid 20 i 11 för att äta lunch, var inte så speciellt god mat men det gick ner :p
Va i skolan och hade naturkunskap och samhäll sen blev det att åka hem, nu sitter jag framför tv och ska snart börja räkna lite matte, eftersom jag har prov på torsdag, får se hur det går men just nu ser det ganska mörkt ut -.- suuuug!

Längtar redan till helgen för det blir en ollie helg, fredag-måndag :) vi ska bara mysamysamysamysa!!

Men nu måste jag räkna lite matte faktiskt.
Puss lisfis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0