Klaaar

Nu tror jag att jag äntligen är klar med samhällen, har suttit jätte länge med den fram och tillbaka :P Men fick ihop lite över 5 minuter, men om jag pratar lite fort så tar det nog prick 5 min ;) höhöh har fått lite hjälp av min Twessi, eftersom jag hade panik och inte visste vad jag skulle skriva om, men hon hjälpte mig så det gick kanon tillslut, hoppas jag på iaf. Får se imorgon.

Ska nog ladda ner någon film. Vill helst tecknad film, blev jätte sugen på de :D mimim
har nå något förslag på tecknat? (A)

Men nu ska jag springa och hoppa på min man och gosa ner mig med honom:D
Puss Lisfis:*

Kommentarer
tessa skrev:

pocahontas :D

2010-03-21 | 20:48:44
Blogg: http://twessdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0