Hemma igen

Har precis kommit hem från jobbet nu, sitter och kollat på room servis och ska snart öppna matte böckerna, inte kul! har prov imorgon som kommer gå åt helvete rent ut sagt, för jag kan inte ett piss av det vi håller på med -.-

Ska invänta grey´s som börjar vid nio och sen ska jag sooooova heeeela natten och imorgon är det torsdag och sen freeeedag!!woohoo, längtar massor till min toffelhelg (A)

Och jag blev lite chokad över en sak idag, amandra frågade mig hur länge jag och ollie hade varit tillsammans och den 4 mars va det faktiskt ett och ett halvt år :O känns verkligen inte som vi har varit tillsammans så länge. Tiden går sjukt fort :) thiii Men jag är sjukt glad att jag har min lille olliepollie :****

Men nu ska jag dricka varm oboy för min hals gör bara ondare och ondare :(
Puss Lisfis :*
Kommentarer
kicki skrev:

sv; auuw nice nice ju (:

hur mår du gumman?

2010-03-18 | 09:24:01
Blogg: http://christinakicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0