Håla!!

Har håla nu till 10 över 1, sitter i studierummet och skriver på min svenska historia som ska vara klar idag, syyyg! kommer inte hinna klart med den om inte fia kommer snart, måste vet hur hon skriver eftersom vi matchar våra historier :) kommer bli dö bra!

Slutar 20 över 2 idag, blir att ta halv fyra bussen hem.. och sen ska jag jobba.
Börjar bli sjuk nu också, har ont i halsen och det bränner när jag hostar och det sitter något i halsen hela tiden så jag hostar, INTE KUL! Vill inte bli sjuk nu, för om man är sjuk en skoldag så missar man ju hur mycket som helst känns det som. Och hoppas inte jag blir sjuk till helgen för jag längtar efter den såå häääääääääääär mycket! ska bli en riktig toffelhelg!! (A)

Men nu ska jag fortsätta skriva på min historia.. uppdaterar efter jag kommit hem från jobbet :)
Puss lisfis :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0