Fredag

Så himla skönt med fredag och helg!

Åkte in till skolan, hade en lektion på en och en halv timma sen slutade jag :p Kändes lite onödigt eftersom vi snackade bort hela lektionen men det va kul ändå. Blev donken efter den för att det va äcklig mat i skolan. tog 10 över 12 bussen hem så nu sitter jag här och har precis lagat mat och bakat dumle kakor som jag ska ha med till skolan på måndag eftersom vi ska fika och kolla på film på Naturkunskapen, MUMS!

Ikväll blir det att ta det lungt och vara med Familjen, ska nog gå till tunhamra och kolla när mitt gamla fotbolls lag spelar, och sen ikväll blir det nog let´s dance och solsidan.
Imorgon åker jag till Oskarhamn och till Ollie och hans mamma :p På söndag åker vi tillbaka till västervik och så sover jag där till måndag :) wiiee! Mys hela helgen och det behövs eftersom han åker på fredag :( blää!!

Men nu ska jag äta.
Puss Lisfis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0