Tordag

Hello, nu är jag hemma hos min syster efter en lååång dag ;)

På schemat idag stod Engelska - Företagsekonomi - lunch - Matte - Psykologi
På företagsekonomin fick vi gå bort till Willys och kolla på ätbara saker som vi vill ha i fikaautomaten på skolan :) Mumsigt!
Och sen på Psykologin åkte vi på studiebesök till norra sjukhuset, trodde det skulle vara läskigt där ute med det var det ju inte :) thiii
Sen slutade jag vid fyra och då blev det att ta bussen till stan som va otroligt seg! Blev att gå på stan, blev det impulsköp också, en tröja på rean :) Sen blev det att min syster bjöd mig på sibylla. Mumsigt! 

Nu sitter vi här, och eftersom jag inte hade excel programmet på min dator så fick hon göra företagsekonomin saken tills imorgon, eller man skulle vara skriva in alla varor som vi hittade på willys :D
Jag kollar på Grey´s anatomy och fixar lite annat :)

Men nu ska jag kila :)
Puss Lisfis :*

Tröjan jag köpte idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0