Tisdag

sitter i skolan och har svenska, ska göra någon läsförståelse :p

Åker med halv fyra bussen in till vimmerby och ska på kurs på körskolan, sen blir det att vara hos min syster hela kvällen :)

svinkallt i skolan och så har det börjat snöa ute, jag är riktigt trött på snön nu och hoppas verkligen att den går bort snart men det kommer den väl inte göra iaf :( blääääch!

Har hittat en sida men massa snygga kläder :D jag är beroende av kläder, eller iaf att kolla på kläder och dregla lite :) Har hittat en skjorta som jag vill ha men som är liiiite dyr fortfarande, så kanske ska vänta lite tills den sänks lite, så hoppas på att den gör den snart :D  Vet bara inte vilken färg jag ska ha, vad tycker ni? vilken skulle jag passa i?

Här är en liten bild på skjortan:


Kommentarer
Matilda skrev:

Jag som hittade dom juuee;) köp den röda:)

2010-02-02 | 18:51:19
Blogg: http://matildaahjelm.blogg.se/
Adelinn skrev:

den röda tycker jag med!:D

2010-02-03 | 14:42:01
Blogg: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0