Tisdag

hej hej!

Sitter i skolan nu och har tyska, fast våran lärare körde fast i snön så vi får jobba själva :)

Blir att åka med 20 i tre bussen till stan och gå till körskolan på kurs. Efter den så blir det att träffa Hanna en sväng och sen följer Emily med mig till min syster och sover där :) Myyys! Fast hörde något om att vi skulle plugga matte -.- men jaja, det kan nog behövas!

Förresten så ska jag vara med i Lyxfällan, eller min nacke/rygg ska vara med i lyxfällan :D Dom kommer till skolan på tisdag och ska filma den lektionen vi har:p woohoo min kariär börjar ta fart nu, först skolbussarna och sen nu lyxfällan! :D jag lovar att någon riktigt känd producent kommer ringa mig snart och fråga om jag vill vara med i nästa världsstora film :D

Men nu ska jag kila och fortsätta jobba, vi är duktiga :)
Puss Lisfis:*

Hej hej martin! Kul att du hittat hit ;D

Kommentarer
Matilda skrev:

Jiiihhyyy tyska plugg med mig:)

2010-02-09 | 14:00:40
Blogg: http://matildaahjelm.blogg.se/
Adelinn skrev:

vaaaa? lyxfällan? varför? :D

2010-02-09 | 23:22:37
Blogg: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0