Tillbaka

Hallå, nu har jag tillgång till dator igen :D
Har precis kommit hem till ollie i västervik efter en väldigt sen buss. Den va försenad 40 min så vi fick stå ute och frysa som fan, trodde mina fötter skulle gå sönder :(
Men nu är vi iaf inne i värmen och myser <3.

Imorgon åker jag hem och jobbar och så måste jag plugga, har bestämt att både på onsdag kväll och torsdag ska jag plugga, för sen på fredag bär det av till Kalmar och då ska jag SHOPPA!! wiiieeee :)

Men nu ska jag kila och spela lite wii, ska slå min pojk i bowling som jag alltid för :D hööhööö
Skriver mer sen kanske :)
Puss Lisfis:*

Kommentarer
matilda skrev:

Kom in till stan och plugga med mig ikväll:)

2010-02-24 | 11:56:10
Blogg: http://matildaahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0