Plugg..

Nu har jag pluggat hur mycket som helst, eller nästan iaf. Har gjort klart nästan hela samhälls arbetet som ska vara klart tills imorgon, men kan inte göra klart det för att sidan med "artiklen" är på är skymd av menyn :S Aja ingen kommer fatta men skit samma, jag ser inte vad som står iaf :) hööhöö

Nu hade jag tänkt att jag ska poppa popcorn och kolla på grey´s, men först måste jag plocka fram alla kläder som jag ska ha med mig här ifrån (är hos min syster). Men just nu orkar jag ingenting utan vill bara sitta och glo på grey´s :p men jaja livet är ju inte till för att lata sig, det har jag märkt många gånger :P

Men nu ska jag kila och poppa mina popcorn så jag får dom innan klockan blir för mycket ;D
Puss Lisfis:*


Bild: google
Kommentarer
matilda skrev:

ta med dom där mönsterleggingsen:)

2010-02-11 | 20:39:42
Blogg: http://matildaahjelm.blogg.se/
Milla skrev:

Sv: jag tyckte den var sketbra ;)

2010-02-12 | 08:17:14
Blogg: http://mrsmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0