Onsdag

wäää halva lovet har redan gått :O shit det går så jävla fort :(

Sitter hos ollie nu och han spela wii, åker hem med 20 i 3 bussen :( och kommer inte träffa min man förren på lördag :( buuuhuuu!! Och då är det fest hos Adelinn, kommer bli skoj hoppas jag :D thiii 

Idag när jag vaknade trodde jag att snön va borta och det va vår, det va typ massa fåglar som kvittrade utanför fönstret och jag blev tpy as glad men det varade inte länge för när jag kollade ut och så låg snön fortfaranda kvar :( skit!

Men nu ska jag kila och mysa med min man :*
Puss lisfis:*
Kommentarer
Adelinn skrev:

det kommer bli dönice gumman! kul att du kommer. :D

2010-02-24 | 17:42:24
Blogg: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0