Onsdag

och det betyder jobb, så ja idag ska jag jobba lite.
Sitter i skolan nu med matilda i studierummet och skulle räkna lite matte, men jag fattar ingenting så jag la ner det och jag åka med halv fyra bussen hem, då det blir att stress äta och sen åka jobba som sagt.

Är lite pepp på spanien nu också eftersom vi pratade om det på mentorstiden förut, mimimimi :D
Och längtar även till fredag, fest! och sen loooooov! hur skönt som helst typ, behöver verkligen det nu för jag är så jävla trött på allt i skolan, och på att jag har sjukt mycket att göra -.-

Saknar min lilla älsking, sov med han både onsdag och söndag och nu känns det jätte tomt att sova själv :O så vill bara att han ska komma och gosa med mig inatt (A) Men imorgon åker jag till twess och ska sova med henne (-.-) hon ligger ju på en eller så trycker hon in en mot väggen.. haha nee nu ska jag inte vara taskig (A) 
Thii

Men nu ska jag kila
Puss Lisfis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0