Måndag

Har inte varit så bra uppdatering nu under helgen, har faktiskt inte orkat och inte haft tid :P kan iaf berätta lite vad som har hänt
Lördags va det ju fest för Matilda hos Emma, hade grymt kul och allt va typ sjukt bra :D
Söndags blev typ chill dag, va ju alla hjärtans dag också så på kvällen blev det att äta pizza med Ollie, Matilda och Martin och sen blev det bio, Farsan. Den va bra men kops och jallajalla är nog lite bättre :D
Och idag hade vi sovmorgon till 12, sov ju hos ollie så gick upp vid 10 och gjorde mig i ordning litegrann och sen gick jag och åt i skolan, hade naturkunskap och samhäll och sen slutade vi :)

Blev att ta 10 över 4 bussen, och kan säga att jag kom hem senare än vanligt, när vi skulle svänga in mot ankarsrum från storavägen så står polisen där och säger att vi inte kan köra in där för det står en lastbil och brinner, så vi får köra genom gladhammar och värsta omvägen till Hjorted och så säger bussisen att vi måste åka till hjorted sen till ankarsrum sen till hjorted igen och sen till totebo -.- och hur segt skulle inte de va!?!?!??!
Men som tur va fixade bussisen en buss som skulle hämta alla totebo folk i hjorted och köra oss. Tack och lov!
Kom hem typ vid sex och då åt jag, sen bakade jag chokladbollar och sen blev det duschen och nu sitter jag här och kollar lite på OS men ska nog se Familjen annorlunda sen :)

Men nu ska jag nog kila och läsa lite geografi, har ju prov på onsdag :(
Puss Lisfis:*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0