Löördag

Hemma igen, och är trött -.- hur seg som helst i kroppen man kan säga att det är det värt för det va sjukt kul igår kväll och allt va as bra!!! Blev väl inte försent men blev väckt ganska många gånger under natten och sen gick jag upp ganska tidigt..blev att börja städa undan allt och sen chilla med pizza efter västerviksfolket hade åkt, men det slutade med att jag stod lins lös eftersom aramjävel hade tagit MINA linser ist för sina -.- blev lite arg där men lugnade väl ner mig :P

Blev att ta en buss vid 5 och fick åka buss ända fram till vimmerby, men det va helt okej för det va inte så mycket folk på bussen.
Och nu sitter jag här hemma i Tuna med min syster och har precis kollat på Melodifestivalen, och va är det här!?!? darin och fyra stycken tjejer gick till final och dom va inte ens bra! haha men jaja ska inte säga något eftersom inte jag röstade ;) hööööhööö

Men ska iaf snart gå och lägga mig för imorgon blir det att jobba och sen ska man till farmor och äta middag eftersom att hon fyller år imorgon :D
Puss Lisfis:* 

Kommentarer
Adelinn skrev:

DEM SÖG BÅDA TVÅ SOM VANN DEN HÄR DELTÄVLINGEN. tjejerna var ju dötöntiga och dem sjöng ju med stängd mun! haha. fast darins låt var bra tycker jag! den kommer nog bli stor fan. spelas på radion om och om igen! höhö (a)

2010-02-21 | 13:45:29
Blogg: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0