Fredag

Sitter och har filosofi men jag gör egentligen ingenting bara sitter typ. När vi slutar så ska vi först till danssalen och lämna matildas dator hos Tove och sen ska vi tydligen ut till lager också -.- palla gå dit!!!
Efter det ska vi till willys och sen ta 10 över fyra bussen hem.
Och då går alla människor av i totebo och ska gå ut till tove och så ska dom festa lite där ikväll men jag ska hem för jag ska upp tidigt imorgon och åka jobba så jag kan åka till min älskling mitt på dagen imorgon :) wiiiee! Längtar för jag vill bara mysa ner mig med honom just NU!!!!

Men skriver mer ikväll för just nu orkar jag inte :)
mimimimi
Puss Lisfis :*

Kommentarer
ems skrev:

riktigt fin bil dedär ;) pusss

2010-02-05 | 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0