Dessa tankar för en förvirrad och lite stressad

Nu är jag hemma från jobbet, tog längre tid idag än vad det brukar göra eftersom att folk va kvar på kontoret så jag kunde inte dammsuga -.-

Vill inte tänka på de men kan inte sluta heller, jag tänker för mycket på framtiden och böjar bli lite nervös, vi slutar snart tvåan och alla säger att trean går jätte fort och jag har ingen aning om vad jag vill göra när jag gå ut trean :O. Måste börjar fundera på vad jag vill göra och hur jag ska göra.
Har även tänkt på hur allt kommer bli när treorna slutar nu, kommer bli så sjukt tomt på skolan och känns som att det inte kommer bli kul i skolan längre om det bara är min klass, visst jag har en sjukt bra klass men det kommer bli tomt och tyst. Vill inte tänka på det men idag har jag tänkt extra mycket på det för att matilda och jag pratade lite om de.. urch måste sluta tänka på de!

Ska fika lite nu med mamma och pappa sen ska jag packa :)
Puss Lisfis:*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0