Söndagkväll och Wallander

Har precis tryckt i mig en av tomas hemmagjorda hamburgare, och det va mumsigt! Sitter också och väntar på att Wallander ska börja igen, nyheter är jobbigt!!!

Försökte göra lite Natur förut men la ner efter 20 min för jag har ingen aning om vad jag ska skriva så måste prata med madde imorgon :p Annars har det inte hänt ett piss idag, har inte gjort någonting känns det som, är ju hos ollie så vi har myst typ hela dagen. och nu när Wallander började vid nio så sa jag att han kunde spela eftersom han inte tycker om Wallander :p Han är så söt när han sitter och är heeelt inne i datorn och då menar jag verkligen helt inne, från ju ingen kontakt med pojken ;) höhö

Men nu ska jag kila och kolla på Wallander igen :)
Puss lisfis :*

Kommentarer
Adelinn skrev:

sv: aha okej. men den blåvita var fin tyckte jag! (a)

2010-04-19 | 14:34:04
Blogg: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0