PEPPET!

Torsdag idag, har varit i skolan till fyra och nu sitter jag hos linn, har precis kommit hem hit efteren låång promenad :P det va skönt men nu är ja trött och varm :p thii ska bara ta det lugnt resten av kvällen och äta mango :D

Imorgon är det fredag, PEPPT! slutar vid 10 över 1 och då blir det stan och sen lämna saker hos ollie, sen blir det att dra till dorry för paaarty (Y) är så sjukt pepp på denna helg :D hoppas det blir som jag tänkt mig :D

Fick hem shorts och ett par leggings igår också, kommer blir på det blir senare :D

Men nu ska jag kila.
Puss Lisfis:*
Kommentarer
Helena skrev:

Sv: Typ bråka med Erik och så.. vet ärligt talat inte hur jag vill ha det längre : /

Visst är jag söt i min lilla kepps! :D haha

Ha en bra helg , ta det lugnt ;) <3

2010-04-29 | 20:35:43
Blogg: http://heleeenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0