Lördag

Eftersom jag är hemma och har en sjukt tråkig helg så försöker jag att sitta så lite vid datorn som möjligt, iaf på facebook för att slippa se vad alla ska göra ;) hööhöö

Har iaf jobbat idag, ska ut och övningsköra sen med pappa när alla har försvunnit ner till bygdegården för modevisningen som jag inte pallar gå på. Imorgon söndag åker jag till ollie.

ska försöka plugga lite ikväll också (jag vet att det är helg men jag har inget bättre för mig), så jag blir klar med den muntliga skiten till nationella på tisdag, som kommer gå så mycket sämre än den delen vi hade igår.

Men nu börjar det lukta mat så ska kila ner och kolla om det är färdigt! :)
Puss lisfis:*

|| Jag hoppas du tar till dig det jag sagt! ||

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0