Grattis syster!

Sitter hos min syster nu, hon fyller år så vi har lite systermys ;) Hon har fått min presenter och jag tror hon blev ganska nöjd iaf ;P jag köpte lite i spanien till henen :) GRATTIS till henne iaf :*

Helgen har varit hur bra som helst, har myst hur mycket som helst och gosat :) thiii
Idag va det skola igen, hade bara naturkunskap och sen samhäll :P gick galant förutom att jag sitter lite fast i samhällen :P Men jaja det löser sig!

Imorgon är det skola igen, har sovmorgont till halv 10 :P ganksa skönt de!
Sen efter skolan ska jag till syster igen, vi ska hinna med ganska mycket: 
- körskolan 
- ut och gå
- Sola 

Inte jätte mycket med vi har ju inte så mycket tid ;) hööhöö 

Har beställt en bikini nu och här kommer den jag beställde: 
hoppas bara den inte är för liten eller förstor för då blir jag lite ledsen i ögat :( 



Puss Lisfis:*

Kommentarer
Adelinn skrev:

sv: okej! synd ju. jag tycker inte om den där modellen riktigt, passar inte min kropp. önskar fan att jag kunde ha sådana! :( ser asfet ut, och får världens minsta bröst asså! haha.

2010-04-20 | 21:58:02
Blogg: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0