Deprimerad tjej!

Blää sitter och skriver lite till muntliga nationella nästa vecka -.- suger fårballe och jag vill inte göra det! Fattar inte ens vad jag ska skriva eller säga eller allt! åååhhhhh

Har inte uppdaterat på länge för jag orkar inte, vet inte ens vad jag ska skriva här heller, och det suger ännu mer fårballe! hela den här dagen kan suga fårballe! allt är bara feeeeel, just nu iaf. Är less på allt och alla känns det som och jag vill vara lägga mig och sova tills på måndag då det är skola igen, och jag vet att jag låter skit tråkig men det är vad som komma skall, jag ska vara hemma hela jävla förbannade helgen och bara ha tråkigt, seriöst jag är så pepp på att supa men nee, alla ska bort eller så ska alla in på krogen så att jag blir helt själv och det är ju inte heller så roligt. Åt helvete med att jag inte är 18 än -.- , så min helg ska suuuuuga ÄNNU mer fårballe! och jag skojar inte, jag kommer ha sjukt jävla tråkigt och det stör mig, för jag hatar att vara hemma för här står tiden stilla och finns ingenting att göra. Och för er som inte vet bor jag i Tuna, en liten håla utanför Vimmerby och här händer inte ett piss! 

Fan så deprimerande!

Nu ska jag glo in i datorn, kanske beställa hem lite kläder för att trösta mig själv lite :)
Puss Lisfis :*

Kommentarer
Kicki skrev:

HÅÅÅÅLLER MED DEJ! :S Lycka till med oss imorgon!



sv; auuw kul att du gillade de :) <3

2010-04-22 | 21:08:47
Blogg: http://christinakicki.blogg.se/
Kicki skrev:

sv; SÄG INTE SÅ!!!!! FÅR JU PANIK JAG MED, HAHHA ;(

Pusss <3

2010-04-22 | 22:23:20
Blogg: http://christinakicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0