Onsdag

OH HAPPY DAY!!!
Som ni förstår har det varit en bra dag, förutom att det va skola och att jag jobbade efter. Men jag har varit glad hela dagen och allt har bara flytit på.
Jaoo efter skolan tog jag 10 över 4 bussen till Totebo där pappa stog, blev att åka till Farmor och äta mat där, Dillkött mmm ;D, fick typ stressa i mig maten för att jag skulle jobba, och det gick jätte bra tills jag skulle byta soppåse och slog i ögonbrynet i ett hörn :( AJJJ!! gjorde skit ont och det svider fortfarande, kommer säkert ha ett blåmärke där imorgon när jag vaknar. bajs!
Sitter och glor på Grey´s anatomy nu :) det är ju typ sjukt bra, men inte bättre än despe ;D hahaha
Imorgon blir det skola igen och sen hem till systra mi och mysa med henne :) thiiii

Aja det va en liten uppdatering om dagen i korthet ;D hahaha 
Hoppas alla mår fint! 
Puss Lisa
Kommentarer
adelinn skrev:

Pusspådig Lisa & Godnatt! :D

2009-09-23 | 23:22:30
Blogg: http://adelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0