Freeedag

Hej på er alla :)
Skol dagen är över och jag sitter just nu hemma hos Linus med Tove och Matilda och väntar på att tiden ska gå ;) ska ner och äta Donken sen och efterdet blir det att färga håret på min älskling, svart ska det bli :) Blir lite mys med hoppas jag! Efter det blir det att ta 5 i 11 bussen till Vimmerby med Doris :* sova hos min syster och imorgon blir det upp tidigt och fara till Linköping, kläder och andra saker ska inhandlas ;D är desperat efter ett par nya jenas nu för mina "favorit" jeans har spruktigt, både på knät och två små hål mellan benen -.- så ska leta överallt efter att par nya.

Tänkte inte skriva så mycket utan tänkte bara säga att allt är toppen och jag mår suveränt!
Hoppas allt är bra med er och hoppas ni får en bra helg!

Puss Lisa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0