Torsdag

Woohoo, snart heeelg :) och hur skönt är inte det? :O
haha sitter hos linn nu och äter kokosbullar (y) och kollar på Simpsons :) har lekt lite med hennes nya systemkamera också (A)

Den här dagen har gått så fort, som vanligt så va jag i skolan, hade engelska, historia, matte och geografi :) slutade vid 10 över 2 och tog kvart i 3 bussen till vimmerby :)
och som sagt så ska dom ta bort våran sovmorgon på fredagar, så vi ska ha tyska från klockan 12 till halv 3 på tisdagar -.- medans klassen har matte mellan 12 -1 och då ska vi få ha matte med ettorna på fredagar mellan 08.20 - 09.20 :( åååh vill inte! vill ha sovmorgon ju :) men men livet är inte alltid lätt ;)

Och imorgon är det äntligen fredag :) slutar vid ett och då blir det att antingen vänta på ollie i skolan eller gå hem till honom :) så blir det mys med han hela kvällen lång :) thiiii :*

Men nu ska jag kila och bli fet :D
Puss lisa

Jag och systra mi ;D<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0