Torsdag

Heeeej :)

Har haft en super dag idag, varit på bra humör hela dagen :)
Skolan som vanligt idag, på lunchen blev det att hälsa på Dorina som fortfarande är på sjukhuset :/ stackarn!<3
Sen blev det att ha matteprov, gick ganska bra tror jag, kändes så iaf :) och så fick vi chokladbollar som dom i matte B hade gjort till oss. och om ni undrar varför vi är i matte A så är det att Bengt gick i genom 3 kapitel av 6 med oss, så en del har valt att jobba matta A nu, och dom som fick IG i matte A måste jobba matte A :p
Efter det blev det att ha Geografi, sista gången på några månader vi har det på torsdagar, så nu ska vi ha psykologi till fyra på torsdagar -.-  men iaf, Linn va på möte så vi hade ingen lärare, utan hon kom vid två och vi slutar 10 över två :)
Efter det blev det att gå en sväng till Dorina igen, som kanske får åka hem ikväll :)
Och just nu sitter jag hos linn och glor på tv, har ätit tacos :D MUMS! Blir att sova här inatt med och imorgon börjar jag halv 10 så får lite sovmorgon :)

Men nu ska jag kila, hörs sen eller imorgon :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0