Tisdag

Andra skoldagen på veckan är över, och den gick fort :D
Matilda va sjuk idag igen och Tessan i Turkiet så jaa fick va själv på våra lektioner, förutom matten och svenskan :) och tyskan fick jag va helt själv, jag och läraren, inte kul!

Sitter just nu och äter clementin, kollar på tv och PRATAR MED TESSAN :D kan ju säga att jag saknar henne som fan :( skit unge som ska va borta så länge :( Men på fredag kommer hon hem :D wiieee

och ikväll är det premiär för världens bästa program, Desperate Housewives :D längtar!!!
Kan ju säga att det är hur bra som helst för er som inte sett det, så ni borde se det :D
aa hade väl inte så mycket mer att säga, ska nog göra min engelska läxa :) hööhöö 
 
Puss lisa

Kommentarer
Freja skrev:

Haha, du va så söt när du satt helt själv på tyskan. ;)

2009-10-07 | 13:10:27
Lisa skrev:

haha tack freja, kände mig vääääligt söt -.- :)

2009-10-07 | 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0