Segsegaresegast!

Så då va helgen över och imorgon är det skola igen :(
Har varit en kanonhelg!
I fredags slutade jag vid tio över ett, då det blev att vänta på ollie som slutade vid halv tre -.- men fick ju sällskap av Sara och sen kollade vi på när samhälldans treorna när dom dansade :) så tiden gick fort. Blev mys hela kvällen och somnade ganska tidigt eftersom båda va hur trötta som helst :D
I lördags vaknade jag typ vid halv tolv tror jag och då kom katten och la sig på min mage så fick jag gosa med honom eftersom min pojk inte ville vakna ;) Blev att väcka honom typ kvart över tolv - halv ett och äta frulle :)
Sen blev det att göra sig i ordning och åka med bussen tjugo över tre till Oskarshamn och Festa hemma hos Thea eftersom hon fyller år idag :) Va lite segt till en början men när ölspelet kom igång så kom vi igång, jaa och vissa drack nog lite för mycket ;D haha Blev att åka hem tidigt eftersom vissa inte mådde så bra men vi han med donken innan ;D thii
När vi kom hem till Tove blev det att lägga sig på madrassen och kolla på klassfesten, han inte se så mycket eftersom vi somnade.
Och idag vaknade jag kvart över nio och kunde verkligen inte somna om, så fick ligga och vänta på att Tove och Dorina skulle vakna :) och efter ca en timma så vaknade dom ;d blev att käka frulle och sen kolla klart på filmen :)

Och nu sitter vi här som tre höstackar och är trötta och sega. och jag har verkligen ingen lust att jobba idag men det måste jag ju iaf -.-
Vid två kommer min syster hit och hämta mig och så följer nog hon med när jag jobbar. Det har varit typ "öppethus" på jobbet så det lär bara dubbelt så skitigt idag -.-

Bilder får igår kommer in ikväll :)
Hoppas alla har haft en bra helg :)
Puss lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0