Onsdag

Halva veckan har gått, och det har gått väldigt fort :) ser fram emot helgen så kanske därför ;D hööhöö
och idag va äntligen matilda tillbaka så då slapp jag att vara själv på tyskan och dom andra lektionerna ;D fick viddruvor idag av våran lärare, får typ fick en gång i veckan eftersom det bara är jag och matilda.
Och en tråkig sak som ska hända är att dom tar bort våran sovmorgon på fredagar :( våran ända sovmorgon, Suuuug!
men jaja, får sluta tidigt på onsdagar då iaf ;)

I helgen blir det att var med Ollie på Fredag, myyyyssss, och på Lördag blir det fest i oskarshamn hos Thea :) skoooj! :D och imorgon blir det att åka in till syster och sova hos henne :)
men just nu sitter jag och kollar på Grey´s Anatomy, sjukt bra men inte lika bra som Despe ;D thiiii :)

8 månader idag. 8 långa månader sen du lämnade oss och saknaden är enorm.
Jag tände ett ljus och kollade rakt in i lågan och tänkte på alla minnen, ditt leende, det är något jag aldrig kommer att glömma bort, så otroligt vackert.
I wish you were here beautiful angel! <3







Men nu ska jag kila och sova.
Puss Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0