Onsdag

åååh då va man hemma igen, tråååkigt! Saknar min älskling redan och får inte träffa honom förren på måndag, för han ska på Lava -.- suuug!
Men det har varit super bra dagar men honom :)
I måndags blev det tacos och mys med Älsklingen, Tove och Linus :)
Och igår blev det att dricka lite, eller för min del kanske lite för mycket, men det va inte mitt fel! :)
Och idag blev det morgonmys och sen upp och städa lite och sen gå några ärenden på stan :p Sen kom Tim och tog min lilla pojk ifrån mig, så tog jag kvart i tre bussen hem.
Och när jag kom hem blev det att äta och sen åka jobba :p
Och nu sitter jag här och kollar på Bonde söker fru, eller kollar och kollar sitter vid datorn och glor :D
Snart börjar Grey´s också och efter det blir det nog sängen och kolla på L word hela natten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0