Onsdag

Skolan som vanligt idag, men slutade ungefär vid två så då gick jag till min kära Oliver, myste med honom till halv fyra då jag åkte hem bussen hem. Blev att äta lite och sen åka jobba, usch!
Kom hem vid åtta och tog upp matte boken och räknade till klockan nio eftersom jag har prov imorgon -.-
Och nu sitter jag och kollar på Grey´s :) sjuk bra! Sen efter det blir det att göra filosofi tror jag, om jag förstår något överhuvudtaget.
Och lilla Dorryporry ligger på sjukhuset :( ska hälsa på henne imorgon på lunchen och se hur hon mår :)
Blir även att åka in till min syster imorgon och sova där.

usch vilket jobbigt inlägg jag kände att detta blev x) haha skitsamma.


Puss lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0