Mys med Doris :D

Sitter hos min syster med min Dorina, tittar på top modell och myser :)

Vaknade vid kvart i åtta idag av att ollies mobillarm gick igång, och för första gången under vårat förhållade blev han pigg och gick upp så tidigt :p medans jag låg kvar i sängen ;)
Gårdagen blev att sitta framför han Ps3 och spela Gta, och fy fasen vad kul vi hade xP och även i morse blev det att nörda lite ;D Sen tog jag 20 över 1 bussen hem, eller hem och hem, till min syster :) Så blev det att gå och handla, laga mat, äta, fota, och sen nu sitter vi framför tv :) börjar bli lite trött i ögonen så vi får se hur länge den här kvällen blir ;D
Bilderna som vi tog kommer nog upp imorgon :)
Hoppas alla får en bra Lördag :)
Puss lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0