Måndag

Då va helgen över och en ny vecka är igång :) och snart är det höstlov, bara två veckor kvar. Hur skönt som helst ju :)
Sov hos min syster inatt och tjockade mig som vanligt igår, tror jag borde börja gå upp i vikt så mycket onyttigt jag äter xD hööhöö. Vi åkte och lämnade bilen till mamma också eftersom hon har varit i Stockholm hela helgen, så träffade jag henne igår med, hon hade varit på Chokladutställning så jag fick en lite chokladbit ;D

Idag blev det skolan som vanligt, gick till fyra och sista timmen hade vi Samhäll och vi ska skriva en jävla krönika om 11 september attackerna, och jag suger verkligen på att skriva sånt så jag va skit sur både i måndags och fredags för vi skulle skriva en sån, så sa våran lärare linn att hon skulle bjuda på fika bara för att jag inte tyckte om uppgiften, så idag fick vi fika :D Te och vaniljbullar :D mums!
Sen tog jag som vanligt 10 över 4 bussen, och så klantig som jag är glömmer jag mina vantar på bussen :( hur duktig är jag inte? så måste fråga imorgon om dom har sett några vantar ligga kvar sen igår (idag) :P
Så snart ska jag plugga historia också, har prov på torsdag om medeltiden -.- kommer nog inte gå skit bra direkt.

Jaja, lite kort om min dag iaf ;D hööhöö
Puss Lisa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0