Lördag

Lördag igen och gud så fort dagarna går ;)
Igår blev det att vara hos Ollie och festa lite där, känndes så bra eftersom jag va ensam tjej där några gånger ;P hhahah skoja. Hade iaf jätte kul, fick lära mig en ny "suplek" som vi tjejer måste köra någongång, as rolig :) Sen framåt små timmarna blev det väldigt mycket deeptalk :p Sen träffade man ju en och annan mus, zorro, cowboy och bunny :) såå söta!
Väldigt rolig kväll iaf :)
Och idag är jag väldigt väldigt seg kan jag säga, hur trött i kroppen som helst.
Sitter hos min syster nu och blir att spendera kvällen här, tills mamma och pappa kommer och hämtar upp mig, så blir det att åka hem och sova och jobba, sen in till Linn igen.

Och hur skönt är det inte med Höstlov då? åh fyfan en hel vecka utan att gå upp tidigt, inge plugg, inge stess :D åååh vad skönt det ska bli ;D

Men nu ska jag kila och äta nybakat bröd som min kära syster har bakat (y) thiii


 Jag Älskar dig, baby<333

Kommentarer
Freja skrev:

Mihih, du kan vara sööööt Lisa!

2009-10-24 | 23:45:43
Adelinn skrev:

men du träffade en katt med lisa!^^ jag var katt ju, glömde du det? :(

2009-10-25 | 10:10:06
Blogg: http://adelinn.devote.se
Lisa skrev:

Fast Freja du va ju sötare ;D

2009-10-25 | 18:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0