Kan man inte bara ta bort vissa dagar?

Åh, vad jag skulle vilja spola tillbaka den här dagen till klocka ringde i dag på morgon, bara tryckt av den och fortsatt att sova. Har varit helt tött, på dåligt humör och allt har bara varit fel idag. Nu vill jag bara hem och sätta mig vid datorn och bar sitta, men nee har faktiskt saker jag måste göra idag -.-

Saker som måste göras:

- Räkna lite matte
- Göra historia
- Gör filosofi
- Plocka ögonbrynen!!

Okej det va inte så mycket men jag orkar inte göra något av de -.-

Nu måste jag kila till bussen.
Puss lisa

Kommentarer
Adelinn skrev:

Jag håller helt med dig Lisa. bajsdag.

(Vad ska du göra på historian?)

2009-10-19 | 16:45:09
Blogg: http://adelinn.devote.se
Adelinn skrev:

Sv; blä! tycker inte om Naturkunskap, det är så komplicerat. :/

Neh, jag tycker vi kan fixa en maskin så vi kan spola förbi dem dåliga dagarna. eller kanske några tabletter som gör så man blir glad! :D

2009-10-19 | 18:04:47
Blogg: http://adelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0