Jag tycker om min farmor :)

Thiii idag när jag kom hem från skolan hade jag lovat mamma att gå ner med några "året runt" tidningar till farmor, så efter jag ätit tog jag tidningarna och cyklade ner till henne. Så satte jag mig vid köksbordet så pratade vi lite, hon höll på att sticka en babyfilt till min kusin Emma som ska få en bebis :) och så stickade hon en liten kofta till den också, skitsöta färger och jätte liten :D thii, sen frågade hon mig och massor och till slut kommer det " jag har saknat dig eftersom vi inte setts så så länge" och så har jag aldrig hört min farmor säga förut :) Sen bjöd hon på te och sockerkaka med choklad i :)
Sen va jag tvungen att gå hem för jag skulle plugga till Historia provet på Torsdag -.-
Så ja nu sitter jag här med tofflor och en tjock filt om mig och har precis läst alla sidor i boken om medeltiden och sen alla antekningar. Ska läsa lite mer sen har bara tagit en paus nu ;)
Inväntar också despe som är ikväll, Lääängtar!! ;D
Och fy va kallt det börjar bli ute nu, inte kul! och sen ryktas det om att det kunde komma SNÖ på fredag :O men sen på nyheterna sa dom att det va mer uppåt i landet, som tur är! burrburr!

Det va iaf lite kort om min otroligt intressanta dag ;D
Puss Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0