Jag är duktig -.-

Usch denna dag blev ju inge bättre, har inte haft någon ork till någonting så det ända jag han med att göra var att:
- Räkna lite matte.

jag är duktig -.- så får väl göra allt annat imorgon om jag har ork till det då.
Har också kommit på att jag måste sluta klaga på mig själv och allt annat, fick en utskällning av mamma för jag klagar på mig själv så jävla mycket, så det får jag försöka förbättra mig på, hur jag ska lyckas med det är ett stort frågetecken!

Nu ska jag se på L word och sen sova :)
Godnatt :)
Kommentarer
Adelinn skrev:

Jag måste med skärpa mig och aldrig säga att jag inte kan m.m! hahahaa, alla lärare klagar på mig för det :( hatar det. hehe.

sv: jovisst, tabletterna är väl en bra idé :D haha vad kul det skulle vara.

2009-10-19 | 21:51:28
Blogg: http://adelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0