Godmorgon Godmorgon

Sitter i soffan hos Linn och har precis ätit frulle :) Ska nog snart hoppa in i duschen också.
Gårdagen blev inte bara att sitta här med systra mi. Fick ett sms av mia och sa att hon josse och emily va utanför, så kom dom in och roade oss lite :) sen blev det att gå ut och träffa piw, matilda och simon också :) Va ett bra tag sen man träffade Mia, men hon va samma gamla söta flicka ändå :D

Idag blir det som sagt att åka till Oliver, och vi får se vad som händer ikväll, antingen mys eller fest :) thiii
aja skriver nog mer ikväll eller nått :)


Och jag har sätt att det är lite fel på min blogg, men jag försöker att hitta någon som kan fixa det för jag har ingen aning om hur man gör, så om jag har tur så är det fixat snart :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0