Burrr burrrr.

Hej allihopa :)
Sitter hos min kära syster och fryser om fötterna :( har gått men typ blöta skor typ hela dagen (y) så kommer nog få ännu mera hosta nu ;D Men det är riktigt kallt ute nu asso :( intekul!

Blev skolan som vanligt idag, slutade vid 10 över 2, då det blev stan med Dorina :) Jag köpte nya skor, som tog typ kanske 30-45 min på mig att bestämma om jag skulle ha dom eller ett par andra, och dom som jobbar i affären är sååååå irriterande, typ står och glor på en som väntar verkligen på att man ska säga "jag tar dom där".
Men iaf efter en låååång väntan så gick hon iväg tillslut så jag kunde tänka själv ;)
Sen så skulle jag köpa nu rouge och vad hade dom gjort då? jo dom hade tagit bort den nyansen jag använder, sjukt jobbigt, så nu måste jag hitta en ny inom kort för min är snart sluta -.- ååååh verkligen inte min dag idag asso!
Imorgon har jag sovmorgon till 12 men det blir att ta en buss vid halv 10 så jag kan äta i skolan med :) och på kvällen blir det mys med Dorina :* Tacos, idol, godis, MYYYYSSSS :D
ahah och på lördag blir det nog också Dorina :)

men nu ska jag kila och värma mina fötter.
Puss Lisa

Nehe varför går inte bilden på mina skor att ladda upp??? :O Någon som vet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0