Söndag

joo blev som sagt party hos Hanna igår, mycket lyckad kväll tycker jag :) bilder kommer när jag har hittat sladden till kameran :)
Idag vaknade man hos matilda och låg kvar och myste med min pojke ;) Sen blev det upp och äta frukost och sen åka hem och jobba -.- segt som fan men mamma kom upp efter att tag och hjälpte mig eftersom jag har fått tillbaka min huvudvärk, men inte lika stark som förut.

Sitter och kollar på tv med mammis nu, får se om det går något bra på tvn ikväll annars ska jag sova tidigt! :)

Kommentarer
Berra skrev:

varför är han naken på din headerbild?

2009-11-23 | 14:04:16
Lisa skrev:

Hej berra, han är inte naken, han har handduk på sig :D

2009-11-23 | 18:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0