Onsdag

Huvudvärken hade gått över igår efter jag fått sova lite hos min bby och idag har det varit borta tills jag satte mig på bussen -.- sug!!!
Så min snälla pappa hjälpte mig att städa så jag kunde åka hem och vila sen. och nu har jag inte så mycket ont bara lite.
Får se om det blir någon gymnasiefest på fredag, om min huvudvärk är kvar så blir det nog att ta det lungt och ladda upp mig till lördag :D PEPP!!!

men nu ska jag kila och glo på tv :)

|| It feels like we are falling apart, and I hate it ||
Kommentarer
Adelinn skrev:

sv; jaha fydå. det är inte migrän eller något då, gå och kolla på sjukhuset pluttan? eller har du tagit sprutan?

<3

2009-11-18 | 22:18:07
Blogg: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0