Måndag

Helgen är över och skolan är i full rulle igen, blev bio i fredags och sen hem igen och vila upp mig inför lördagen då det blev fest hos hanna. Jag och Matilda hade gjort en jätte fin tårta till hanna men när fia skulle resa sig upp från marken precis innan vi skulle gå in till hanna satte hon handen i tårtan så ja det blev ett hand avtryck -.- haha men en lyckad helg skulle jag säga som jag redan har sagt (Y) 
Fick tillbaka vårt Kemi prov idag, fick VG :) är nöjd över det faktsikt.

I helgen blir det att kolla på dansuppvisning och sen åka till linköping och handla julklappar :)
Imorgon sover jag hos min älskling, och vill bara att alla ska veta att jag har den bästa älsklingen någonsin och jag älskar han otroligt mycket!<3 

       

Kommentarer
Freja skrev:

Shit, fick du VG.. Skit bra juh! :D

2009-11-23 | 23:27:13
Blogg: http://frejab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0