Lördag

hello :p

Börjar med att berätta om gårdagen tänkte jag, blev skolan och sen in till vimmerby och köpa vinterjacka med mamma :) hittade en röd sådan. Sen blev det buss till jonsbo och stå där och vänta i typ 30-40 min för på att kalmar bussen skulle komma och på den satt min kära man, så blev det att åka buss med han och okke till oskarshamn. Åkte hem till ollies mamma och där blev det att laga tacos, mums! och sen blev det film, bada bubbelbad och sen film igen, och MASSA mys :)
Idag vaknade jag av att min syster ringde, klockan va väl 12 tror jag :p blev att väcka min man och ligga mysa med han tills vi gick upp och åt frulle och kollade på ännu en film ;) Sen blev det att ta 10 i 3 bussen/tåget med Matilda hem till vimmerby, då min syster stog på stationen och väntade på mig och så gick vi och handlade, lagade mat, åt och nu diskar hon :)
Får se hur det blir ikväll, antingen blir det bara jag och linn eller så kommer Matilda, Helena och Piw hit :D hoppas på de! :D

Och imorgon blir det hem och jobba -.-


|| 9 månader, i miss you! <3 ||





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0